.
Nabídka z katalogu
Oblíbený přísluško na motorky VOGE
Oblíbený přísluško na čtyřkolky Loncin
Nejnovější články
Reportáže, novinky, testy, rady, návody, pozvánky na akce, nakouknutí do Gorexáckýho zákulisí a hafo dalšího ti naservírujeme na blogu. Díky tomu budeš o motorkách Voge a čtyřkolkách Loncin vědět první poslední. Tady máš malou ochutnávku.
10 důvodů, proč si z litrovejch čtyřkolek vybrat zrovna Loncin Xwolf 1000
1. Motor silnější než stádo bejků
Loncin připravil pro alfa samce čtyřkolkový smečky spešl motor CVT1000. Véčkovej dvojválec o síle rovnejch 100 koní a skvělým krouťákem 102 Nm při otáčkách 5 500 za minutu. Srovnatelný 4kolky se v krouťáku přes stovku vůbec nedostanou a trojciferný číslo u koňský síly je celkem vzácnost. Xwolf ti dopřeje neskutečnej drajv.
2. Tuna na kouli a naviják, co utáhne karavan
První test Voge 900 DSX od Honzise z webu motorkari.cz
Voge patří do té řady mladých čínských značek, které plní funkci prémiovek u velkých koncernů. V tomto případě jde o gigant Loncin, který je v Evropě známý tím, že vyrábí nejen motory pro BMW, a když se na novinku 900 DSX zadíváte, zjistíte, že před sebou skutečně máte techniku F 900 GS. Akorát v jiném designu, pořádnou porcí výbavy ve standardu a za podstatně nižší cenu. Bude to ale opravdu jízda jako na GS?
Voge 300 Rally válí v Enduroškole. Jaký dojmy z ní má majitel a účastníci kurzů?
„Čína? To nechci!“ Tyhle věty slýchá Milan Holý skoro pokaždý, když jezdcům ve svý Enduroškole nabídne svezení na Voge Rally 300. Stačí ale jediná projížďka a předsudky jsou v trapu. „Snad každý, kdo na tuhle motorku sedne, je mile překvapen. Čínský motorky jsou dneska už úplně jiná kvalita než před deseti nebo patnácti lety,“ uznává Milan. Proč si vybral enduro zrovna od Voge, jak ho potunil a co na něj říkají účastníci jeho kurzů?