Reklamace

Výňatek z obchodních podmínek e-shopu www.gorex.cz

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1.  má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2.  se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3.  zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4.  je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5.  zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3.  Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4.  Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5.  Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.  
7.6.  Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Reklamační řád

Zjistíte-li, že má zboží závadu, která mohla vzniknout nesprávnou konstrukcí, nebo vadou výrobku a ne nesprávným, nebo nadměrným užíváním, které je pro tento druh výrobku obvyklým, máte dle zákona právo na uplatnění reklamace.
1) Neprodleně nás o této situaci informujte emailem na jsme@gorex.cz 
Většinou týž den Vás budeme informovat o dalším postupu. Jste-li však přesvědčeni o oprávněnosti reklamace, můžete postupovat dle instrukcí v bodě č.2, 3 a 4 níže.
2) Zboží včetně veškeré dokumentace a návodu k obsluze zabalte stejně, jak jste jej převzali od nás, nebo přepravní společnosti. Zboží musí být zabaleno včetně veškerého příslušenství do původního obalu, pokud to jeho povaha umožňuje. Při balení dbejte opatrnosti aby nedošlo k poškození při přepravě.
3) K zásilce připojte kopii dokladu o jeho nákupu a také řádně vyplněný reklamační list.
Poznámka: Tak aby mohla být reklamace vyřizována, musí být zboží Vámi zakoupeno u naší společnosti a reklamační list musí být řádně vyplněn. 
4) Zboží zašlete, nebo dopravte na adresu Gorex s.r.o., Reklamační oddělení, Černoleská 2305, Benešov 256 01, Česká republika.
Reklamace bude vyřízena bez odkladu, nejpozději však do 30-ti dnů od převzetí zboží, včetně dokumentace, jak je uvedeno výše.
Záruční doba pro spotřebitele je na veškerý sortiment, nepodléhající běžnému opotřebení 24 měsíců od data nákupu dle platných zákonů České republiky, není-li předem stanoveno v kupní smlouvě jinak.
Záruční doba pro podnikatelské subjekty není upravena žádným platným zákonem České republiky a je vysloveně na domluvě, nebo uzavřené smlouvě mezi podnikatelskými subjekty.

Z pravidla však u nás poskytujeme stejně dlouhou záruční dobu jak spotřebitelům, tak podnikatelským subjektům, vyjma provozovatelům půjčoven.